گیسوسادات جانگیسوسادات جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
گندم سادات جانگندم سادات جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

♥فرشته کوچولوهای مامان♥

صاحب شاپرک ها

1394/4/6 23:10
نویسنده : مامان
779 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزه چند تا شاپرک مهمون خونمون شدن 

مدام مواظبی تا نکشمشون یا از خونه بیرونشون نکنم

امروز دیگه کلافه شدم و گفتم خودت بیا بندازتشون بیرون 

گفتی نه کاریشون نداشته باشه آخه من صاحب شاپرک هام !!!!!! 

گفتم یعنی چی ؟

گفتی یعنی من مواظبشونم 

راستی مامان تو هم می تونی صاحب "مگس ها "باشی 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (23)

مامان منتظر
6 تیر 94 23:28
چه بامزه صاحب شاپرکها
مامان ملینا کیانا
7 تیر 94 8:46
ای جووووووووووووووووونم فدای صاحب شاپرک ها بشم من
مامانِ بی قرار
7 تیر 94 9:34
ممنونم ازت عزیزم. ممنون از دعای خوبت.
مامان روژینا
7 تیر 94 12:23
ای جوووونم قربونش بشم صاحب شاپرکها محافظت باشه عسل خاله
مامان روژینا
7 تیر 94 12:24
عزیزم رمزی که دادی نمی دونم چرا باز نمی که پست هارو
مامان لیلی
7 تیر 94 14:36
الاهی من فدای قلب کوچولوت بشمممممممممممم وای مونا جووووووون تو صاحب مگس ها باش دیگه حرف دخملی رو گوش کن بگووووو چشمممممممممممم
نسرین
7 تیر 94 14:39
سلام دوستم خوبی؟ خوشی؟ گیسو جونی خوبه حالش؟ مطمینم خیلی بزرگ شده. مدتهاست ازتون بی خبرمممم. از همه دوستانم بی خبرم من رو به خاطر این کوتاهی ببخش .
مامان ماني جون
7 تیر 94 15:44
ههههههه ای خدا از دست این بچه ها چه جالب خونه ما هم چند تا اومده!!!! مانی ازشون میترسه از شمال سبزی خریدیم توش یه حلزون بود از اون روز اسیرم همش درگیریم مانی هم نمیذارده بندازم بره
شید شاد
9 تیر 94 10:01
آفرین به این ذوق لذت می برم از وبلاگت در زمینه آموزش و خلاقیت کودکان هم مطالب مفیدی در سایت شید شاد وجود داره پیشنهاد می کنم حتما ببینید http://www.shidshad.com/
مامان و بابایی دخمل بلا
9 تیر 94 15:29
سلام مامانی گل و نازنین یگسو سادات گلم صاحب شاپرکها خیلی بامزه است , از دست این کوچولوهای باهوش و ناااااززززززز .... ولی میدونی از اون بامزه تر چیه ؟؟؟ , صاحب مگسهاااااا ... خیلی بانمکی گیسوی قشنگممممم
مامانی
9 تیر 94 21:21
سلام مرسی خیلی ممنون خدا فرشتتو برات نگه داره
نانا
10 تیر 94 2:08
الهی قربون قلب مهربونش بشم من ... سمت جدید شما هم مبارک خانوم خانوما ....
مامان روژینا
10 تیر 94 10:53
مثل همیشه خاطراتت جالب و خوندنیه
مامان
پاسخ
منم باقیش رو پاکیدم
مامان روژینا
10 تیر 94 11:05
ای وای مونا جونم فک کنم چن تا نظر اشتباهی برات فرستادمشرمنده
mina
12 تیر 94 16:43
گلم حالا که خدا بهت یه فرشته دیگه هدیه داده و وبلاگاشون یکی سن اون یکی هم بالا وبلاگ بزن
مامان و بابایی دخمل بلا
13 تیر 94 1:22
به زودی برای خوندن پست رمزدارت میام پیشتون عزیزمممممم ...
مامانِ بی قرار
14 تیر 94 8:42
رمز لدفن.
ستاره
14 تیر 94 10:25
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مامان مونای مهربون خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی وای بخدا من اصلا یه درصدم فکر نمیکردم من و یادت باشههههههههه همیشه میگفتم بعد این که وبم پاک شد حتما من و یادت رفته .. چند بار خواستم برات پیام بزارم ولی پیش خودم گفتم شاید من و نشناسه دیگه .. بهر حال خیلی من و شرمنده کردی عزیزمممممممممم .. واقعا که خیلی مهربونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ممنونم بابت پیام تبریک عزیز دلم .. واقعا سوپرایز شدممممممممممممممممممممممممم برو خصوصی گیسو جونم رو ببوس .. دوباره سر فرصت میام .. چون الان یکم حالم خوب نیست وقتی هم که به مانیتور نگاه میکنم بیشتر حالم بد میشه ..
مامانی دخمل بلا
18 تیر 94 16:14
امشب , متنی ندارم !!!!! حرفم حرف ساده ایست ؛؛؛؛ امشب مرایاد كن .... !!!! درهر """الغوث""" كه میگویی ؟؟؟ شاید به حق """""یارب""""" گفتنت !!!!! """خلصنایت""" برای من هم مستجاب شود ،،، آرزو دارم .... ناخواسته به دست آورید ،،، آنچه را که بي صدا از قلبتان گذر كرده است ،،،، و آنگاه شگفت زده با خود بیاندیشید ؛؛؛ آیا کسی برایم "دعا " کرده بود... ؟؟؟
اعظم
20 تیر 94 0:03
ای جانم فدای این همه بخشندگی خخخخ
✿مامان آروشا✿
20 تیر 94 12:41
عزیز دلم. قربون اون حس تخیل و حرف زدنت. می بوسمتون.
farshed
30 تیر 94 5:57
سلام.خوبید.من را یادتون هست
میترا
30 تیر 94 14:48
سلام اگر زحمتی نیست بهم.رمز بدید