گیسوسادات جانگیسوسادات جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
گندم سادات جانگندم سادات جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

♥فرشته کوچولوهای مامان♥

تولد عشق 2

1392/4/30 1:34
نویسنده : مامان
574 بازدید
اشتراک گذاری

آرامش جانم 

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

 

 

نازنین بانوی من 

از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .

تولدت مبارک

 

 

نبض حیاتم

امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

 

 

هستی من 

سوسوی ستارگان آسمان در التهاب آمدن توست

آمدی و آسمان و زمین را برایم بهشت کردی

تنها ستاره ی آسمان دلم تولدت مبارک . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (41)

مامان سبا ازمشهد
30 تیر 92 1:36
تولدت مبارک نی نی
فاطمه قنبری
30 تیر 92 3:13
ماشالله خدا حفظش کنه چه قدر نازه
مامانی درسا
30 تیر 92 3:14
عربرم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه سلامت باشی و شاد 120 ساله شی گلم
لاله
30 تیر 92 11:31
گیسو سادات جون تولدت مبارک ایشالا تولد 100 سالگیت
مامی ارمیا
30 تیر 92 12:53
تولدت مبارک گیسو جونی ماشالله خیلی نازی کوچولو.... ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده و واسه برنده شدن به رای شما نیاز داره . لطفا کد 589 را به ش 20008080200 پیامک کنید
خاله منیر
30 تیر 92 14:20
تولدت مبارک عشق من تولدت مبارک عروسک خوشگلم الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیییییییییییییییییشه زنده باشی
مامان فافا
30 تیر 92 16:30
عزیزم تولدت مبارک قالب وبلاگتون خیلی زیباست. اگه با تبادل لینک موافق بودید مارو خبر کنید
Man & Ma(مامان فاطمه ناز)
30 تیر 92 22:55
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
شهرزاد
31 تیر 92 11:33
باز هم تولدش مبارک عزیزم. الهی هزار سال زنده باشه این دخمل جیگر طلای نازنازی. بچلونش از طرف مننننننننننننننننننن
مامان ماني جون
1 مرداد 92 15:40
فرشته كوچولو دومين سال زميني شدنت مبارك عزيزم الهي هميشه سالم و سرحال زير سايهء مامان و باباي مهربونت زندگي كني بوس
مامان ال آی
2 مرداد 92 9:25
سلام گیسوی عزیزم تولدت مبارک باشه راستی مامان مونا واسه من خصوصی یادت رفته بذاری ها فرمودین خصوص دارم ولی هیچی نبووووووووووود.
مامان زهرا نازنازی
2 مرداد 92 11:52
سلام قشنگم تولدت مبارک خانوم خوشگله الهی در کنار پدر و مادر مهربون و عزیزت 120 ساله شی
مامان آرام
2 مرداد 92 16:11
سلام ایشالا عروسیشو ببینی جیگر طلا
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 مرداد 92 8:30
عشق خاله تولدت مبارک. ببخش دیر بهت تبریک گفتم. یک عدد خاله بسیار مشغول داری. تو خونه هم که آرتین خان اجازه نمیده پای لپ تاپ بشینم.
امیرمحمد واسراکوچولو
4 مرداد 92 11:19
باسلام وضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشگتون منتظره شما در وبلاگمون هستیم
نسرين
5 مرداد 92 0:21
سیما
7 مرداد 92 19:04
تولدت مبارک گیسووووووووجونم بهترین روزها رو واسه تو و مامانی و باباییت آرزو میکنم عشق خاله . بوووووووووووووووس
مامان امین رضا
8 مرداد 92 15:06
مامان ریحانه جون
9 مرداد 92 14:58
سلام .. تولدت مبارک عزیزم... ان شالله هزار سال زنده باشی.... عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
مامان نسترن
12 مرداد 92 21:28
گیسو جونم با لحظه لحظه های تولدت زندگی کردیم . نوشته ها خوندمو لذتها بردم از تبلور وجودنازنینت در درون مادری مهربون ودوست داشتنی. عزیزم تولدت مبارک
صوفیا مامان سامیار
13 مرداد 92 4:22
مونا جون ملوم هست کجایی؟!
مامان ال آی
13 مرداد 92 9:10
سلام طاعات و عبادات قبول گیسو نازم رو ببوس و بهش بگو یه سری به ال آی بزنه ... منتظریمش ها...
نسرين
13 مرداد 92 13:21
سلام خانومي گيسو جون چطوره؟؟؟بهتره؟؟؟بيا يه خبر بده كه نگرانتونم
مامان درساپس
13 مرداد 92 17:42
عسل خانوم تولدت مبارک چقدر حرفای ماهی نوشتی مامان مهربون انشا... صد سالگی که نه صدو بیست سالگی عسل خانوم گیسو خانوم رو جشن بگیرید مامانی ما عکس تولد میخوائیم آخه ؟
مامان آوا
14 مرداد 92 1:46
با یه عالمه تاخیررررر ...هرچند میدونم شدت گرفتاریها رو درک می کنی...و اینکه واقعا در یادم ماندگاری............تولدت مبارک گل قشنگم....هزارن بوس برای خودتو مامان گلت
شبنم
14 مرداد 92 13:18
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر
مامان اسرا واسما
17 مرداد 92 9:46
خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود درب کلاس درس خدا چون گشوده شد خوش بر مطلبی که قبول انتها بود عید شما مبارک
مامان اسرا واسما
17 مرداد 92 9:48
گیسو جونم تولدت هرچند با تاخیر مبارک باشه عزیزم.دوست دارم ببخش دیر اومدم تابستونه دیگه با هزار ویک کار .....
سودابه
18 مرداد 92 3:03
قدر بشناسید مستان آخرین پیمانه را ساقی امشب میکند تعطیل این میخانه را گو به مهمانان که مهمانی به پایانش رسید خورده یا ناخورده؛ باید ترک کرد این خانه را عید سعید فطر مبارک
سودابه
18 مرداد 92 3:04
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارککککککک هوررررررراااااااااااااااااااااااااا
مامان تربچه
18 مرداد 92 13:08
سلاااااااااااااااام عیدتون مباررررررررررررررررررررررررک
نسرين
18 مرداد 92 16:59
مونا جون يه خبري از وضعيت گيسو جون بده خيلي نگرانتونم
سمانه مامان پارسا جون
19 مرداد 92 23:12
عیدتون مبارک مونا جون
مامان مانی جون
20 مرداد 92 17:03
مونا جونم خوبین؟!!! الهی خوب باشین ببین حالا کی کمرنگ شده!!!! ببوس گیسو طلا رو
زنبق
21 مرداد 92 0:51
سلام گیسو سادات عزیز... تولدت خیلی مبارک خاله جون! انشاالله که زیر سایه ی آقا امام زمان عج و پدر و مادر مهربونت سالهای سال به سلامتی و خوشبختی سپری کنی. عاقبت به خیری و سعادت دو دنیا رو از خدای خوب برایت آرزومندیم... با دستان کوچکت، برای ما هم دعا کن. مامان زنبق و فاطمه زهرا (کپلچه خانوم).
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 مرداد 92 11:57
کجایید نیستید. یه خبری یه عکسی یه چیزی
مامان ارمیا و ایلمان
27 مرداد 92 12:52
کاکل زری یا ناز پری
28 مرداد 92 16:04
تولد عید شما مبارککککککککککککک
مامان رادین
28 مرداد 92 16:20
سلام کجایید دلم برای گیسو جون تنگ شده؟ خبری ازتون نیست
نازنین
28 مرداد 92 20:54
تولدش مبارک
سیما مامان هلیا
4 شهریور 92 10:11
ایشاله خدا زیر سایه مامان و باباش حفظش کنه


ممنون دوست گلم