گیسوسادات جانگیسوسادات جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
گندم سادات جانگندم سادات جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

♥فرشته کوچولوهای مامان♥

روز همه همسران و پدرهای زحمتکش مبارک

1393/2/22 17:22
نویسنده : مامان
578 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور كنی. روزت مبارک.

 

 

پ.ن1:

دارم به دیدن پدر عزیزم می رم تا دست هاش رو بوسه بارون کنم 

تا جمعه نیستم تعطیلات می رم خونه باغ تا از هوای تمیز لذت ببرم 

پ.ن.2:

دو پست زیر جدیده 

آخر هفته خوبی داشته باشید دوستان 

پسندها (13)

نظرات (22)

اعظم
22 اردیبهشت 93 20:46
سلام عزیزم .روز پدر به پدر عزیزتون و همسر گرامیتون مبارک باشه تعطیلات هم خوش بگذره عزیزم
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممم ممنون گلم بوسسسسسسسسس
مــن و آوايي قــلــمــبــه
23 اردیبهشت 93 2:46
عزيزم خوش بگذرههههه
مامان
پاسخ
ممنون دوست گلم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
23 اردیبهشت 93 2:47
عيدت مبارك خواهري .... روز پدر و همسر محترمت مبارك
مامان
پاسخ
فدات بشم ممنون دوست گلم بوسسسسسسسسسسس
فرناز/مامان ریحانه
23 اردیبهشت 93 5:26
سلام بانو من وبلاگمو آپ کردم و منتظر حضورتم... ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مامان
پاسخ
چشمممممممممممم
مامان ماني جون
23 اردیبهشت 93 16:34
مباركشون باشه اميدوارم بهتون خوش بگذره بوس
مامان
پاسخ
ممنون سعیده جونم بوسسسسسسسس
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 اردیبهشت 93 15:00
سلام مامانی گل و مهربون گیسو سادات جونم عزیز دلم عیدتون مبارک . خوش بگذره بهتون آخر هفته رووووووووووو
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلمممممممم خوبی؟ فدات بشم یک دنیا ممنونم ازت دوستم بوسسسسسسسسس
منیر
24 اردیبهشت 93 23:02
سلام به مادر و دختر دوست داشتنی ، خوبید عزیزای من امیدوارم این چند روز حساااااابی بهتون خوش بگذره
مامان
پاسخ
سلام به روی ماه دوست جون خودم ممنونم عزیز دلمممممممممم فدات بشم ممنون
مامان کیان جون
25 اردیبهشت 93 3:57
روز پدر رو به همسر محترمت و پدر عزیزت تبریک می گم .ایشالا همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشین. امیدوارم بهت خوش بگذره دوست جونم.بووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
فدات بشم دوست خوشگل و نازممممممممممممم ممنونم ازت بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان کیان جون
25 اردیبهشت 93 4:00
خصوصی داری عشقم
مامان
پاسخ
عزیزممممممممم
سمانه مامان پارسا جون
25 اردیبهشت 93 12:20
سلام عزیزم عیدتون با تاخیر مبارک بهتون خوش بگذره گلم
مامان
پاسخ
سلام گلم ممنون از محبتت بوسسسسسسسسسسسس
مامان پارمیس و پارسا
25 اردیبهشت 93 20:59
گیسو جونم روز پدر رو به بابا سپهر مهربونت تبریک میگم ایشالا سایشون بر سر شما مستدام باشه مونا جونم عید تو هم مبارک عزیزم
مامان
پاسخ
ممنون خاله نازنینم ممنون از محبتت و دعای خوبت بوسسسسسسسسسسسسس
مامان الینا جونی
26 اردیبهشت 93 11:06
سلام عزیزم خوبید امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشید گلمممممم
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت شکر خدا ممنون بوسسسسسسسسسسسسسس
نارینه
28 اردیبهشت 93 4:14
روز همه ی آقایون مبارک ... مخصوصا همسر شما و پدر بزرگوارتون خوش باشید
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ماني جون
28 اردیبهشت 93 16:55
عزيزم رمزو برات فرستادم اما فك كنم تيك خصوصيشو نزدم
مامان
پاسخ
باشه ممنون دوستم حواسم هست
marzi
28 اردیبهشت 93 17:13
سلام عزیزم. خوبی؟؟ مونا جون نمیدونم برای این پست نظر داده بودم یا نه. اگه ندادم حالا میگم. روز پدر و روز مرد با تاخیر مبارک. عزیزم نظر دومی که برام گذاشتی یه قسمتش اشتباهی پاک شد. نمیدونم چی نوشته بودی که درستش کنم. مگه اینکه خودت دوباره برام بفرستیش. گیسوی نازم رو ببوس.
مامان
پاسخ
سلام گلم ممنون از محبتت ممنون دوستم نظری نبود همه رو تایید کردم باشه دوستم دوباره می آم بوسسسسسسسس
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
28 اردیبهشت 93 18:59
دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست ! حسی است ؛ که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود … . . . اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است من دریا را تقدیمت میکنم . . . . . . مـــوهـــایـــم .. که یـکدسـت .. هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد ! بـــــاز هــــم .. بـــــا عـشق .. می نویـسم : دوستـــت دارم … . . . گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !! نظرِ دِلـــــــم بود … .
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان
28 اردیبهشت 93 20:46
گفته بودم كه عمهء ماني رمزو خواست بهش دادم دوست ندارم روزانه هامو بخونه و از جيك و بوكمون خبردار شه و همه رو با خبر كنه نميخوام بدونن كجا ميريم و چه ميكنيم روزانه هامو دقيق نمينويسم ديگه چون آلزايمر گرفتم و همه چي يادم نميمونه اما خوب فهرستوار ميگم نه بابا نميگم اونايي كه روزانه مينويسن بيكارن منظورم اينه كه همه چي رو دقيق بنويسم شايد يه روزي براش جذاب نباشه و خوندنش وقت گير باشه باورت نميشه اما فكر ميكنم روزانه هام رو واسه خودم و دل خودمه كه مينويسم شايد واسه پسرا زياد جالب نباشه اما دخترا فرق فوكولن امروز حسابي دلم گرفت خيلي بد شانسم رفتيم برغون يك طوفاني شد كه مرديم از خاك چشم ماني هم عفونت كرده از ترسمون رفتيم كوه تو شهر بد تر نشه كوه طوفان شد
مامان
پاسخ
آهان متوجه شدم ممنون دوست خوبم ای بابا چه بد شانسی چشمش چی شده چرا عفونت؟ یه خبر بده لطفاً
مامان کیان جون
29 اردیبهشت 93 1:35
سلام فدات شم.خوبین ؟؟؟گیسوی نازم خوبه؟؟ قربونت برم که انقده مهربونی. جاتون سبز خیییییلی خوب بود. سیم دوربین تفرش جامونده نمی تونم عکسا رو بریزم تو لب تاب.تو اولین فرصتی که بدستم برسه حتما عکس کتابا رو می ذارم
مامان
پاسخ
سلام عزیز دلممممممممممم فدات بشم مهربونم خدا رو شکر که خوش گذشته الهی همیشه شاد باشی دوست گلم ای بابا چه بد تو رو خدا بجنبببببببببب خخخخخخخخ
مامان روژینا
30 اردیبهشت 93 11:34
روز بابایی شمام مبارکخدا حفظشون کنه براتون
مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم
آیرین
2 خرداد 93 0:17
خصوصی داری عزیزم
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 خرداد 93 21:17
هیچ لیوانی در زندگی خالی نیست ، حتی نیمه پر هم نیستند ؛ وقتی چشمها جور دیگر می بینند , وقتی دوست همه جا حضور دارد ، وقتی لطفش همه جا را پر کرده , آری ... چشمها را باید شست ... بیایید لیوانها را به کناری بگذاریم ، وقتی دریای رحمتش را کرانه نیست ... الحمد لله رب العالمین ...
مامانی و بابایی دخمل بلا
24 خرداد 93 14:39
سلام دوست عزیز و مهربونم عیدتوووووووون مبارککککککککک . از وبلاگ زمینه سازان ظهور نیز دیدن کنید و کامنتی برای امام زمانمان ثبت کنید . http://www.yamahdiefateme.blogfa.com