گیسوسادات جانگیسوسادات جان، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
گندم سادات جانگندم سادات جان، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

♥فرشته کوچولوهای مامان♥

گل 34 ماهه

1393/2/29 15:19
نویسنده : مامان
467 بازدید
اشتراک گذاری

تمام وجودم را در قلبم

قلبم را در چشمانم

چشمانم را در زبانم خلاصه می کنم

تا بگویم دوستت دارم

34 ماهگیت مبارک ملوسکم 

 

 

 

 

 

بی ربط نوشت:

این جمله رو دیدین ؟

 لطفا لحظاتی بعد مراجعه فرمایید!

 

ازش با تمام وجودم متنفرم !!!

پست سفرم کامل پرید عصبانی

پسندها (10)

نظرات (47)

اعظم
29 اردیبهشت 93 15:46
حالا لحظاتی بعد مراجعه غرمایید شاید درست شد من برای همین همیشه وسطای کار یه باز دخیره میکنم
مامان
پاسخ
خخخخخخخخخخخخخ بابا تو خیلی با تجربه ای آفرین بوسسسسسسسسسسسسس
مــن و آوايي قــلــمــبــه
29 اردیبهشت 93 15:47
خواهري مرسي كه نگراني تازه ساعت شش وقت داره
مامان
پاسخ
خیلی براش ناراحتم به خدا
مــن و آوايي قــلــمــبــه
29 اردیبهشت 93 15:49
خدايي اونم خوبه اما اين تو بهارستانِ خواهر معركس خداييش يعني مني كه غذا خور نيستم شيش هفتا سيخ ميخورم يعني عاشقشششششششششم هااااا... ادرس دقيقش و برات اس ميكنم
مامان
پاسخ
راست می گی؟ پس حتماً بایدد امتحانش کنم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
29 اردیبهشت 93 15:50
عشقم سي و چهار ماهگيت مبارك
مامان
پاسخ
فدات بشم ممنون گلم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
29 اردیبهشت 93 15:50
مونا منم از اين جمله بدم ميادددددددد ... اكثراً سه تا چهار صبح نمود بيشتري داره
مامان
پاسخ
وای متنفرم ازش راست می گی؟ خدا رو شکر اون موقع نمی آم نت خخخخخخخخ
مــن و آوايي قــلــمــبــه
29 اردیبهشت 93 15:54
هم گوشتش تازه است واسه كباب هم واقعاً خالصه .... خواهر وجداني بال و كتف كبابيشم عاليه
مامان
پاسخ
بال و کتفش رو نخوردم باید امتحان کنم خخخخخخ چه شکموهایی شدیم
مامان
29 اردیبهشت 93 16:56
34 ماهگيت مبارك فرشتهء‌نازم الهي كه هميشه سلامت باشي عشقم بوووووووووس
مامان
پاسخ
ممنون دوست خوبم بوسسسسسسسسسسس
مامان ماني جون
29 اردیبهشت 93 16:59
ههههههههههه واسه منم اين اتفاق افتاده ريلودش ميكردي ميومد هااا البته گاهي هم از بد شانسي نمياد من كه يهو شازژ نتم تموم ميشه و ميپره و بك و ريلود هم جواب نميده حالا تنبلي نكن و يه بار ديگه بنويس نه بابا كامنتام خصوصي نبود(عمومي بود)
مامان
پاسخ
خوب خوبه همه این درد رو چشیدن خخخخخخخخ نیومد بابا صفحه خال اومد می خواستم لب تاب رو بشکونم می نویسم حتماً در اولین فرصت
منیر
29 اردیبهشت 93 17:13
الهی بگردم حرص نزن عزیز دلم ، سر فرصت دوباره بنویس
مامان
پاسخ
خخخخخخخ چشم عشقم بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان کیان
29 اردیبهشت 93 18:02
فرشته ناز و دوست داشتنی من 34 ماهگیت مبارک
مامان
پاسخ
ممنون خاله نازنینم بوسسسسسسسسسسسس
مامان کیان
29 اردیبهشت 93 18:04
دیگه چیزی به تولد 3 سالگیت نمونده. بی صبرانه در انتظار تولدتم خوشگل ترین دخمل روی زمین
مامان
پاسخ
وایییییییی از الان استرس دارم الهه جونم
مامان کیان
29 اردیبهشت 93 18:14
سلام مونای ناز و خوشگلم سفر خوش گذشت الهی همیشه شاد باشین . واااااااااااای راست می گی ،واسه منم بارها این اتفاق افتاده .معمولا ساعت 3 شب و 3 عصر این اتفاق می افته.منم ارزش منتفرم خیییییلی زیاد.
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت الهه جانم فدات بشم عالی بود جات سبز المیرا جونم هم اینو می گه برام جالبه خوبه من بیدار نیستم
مامان کیان
29 اردیبهشت 93 18:19
مونا جونم عکس ژوانا دختر خواهر شوهر خواهر شوهرم می شه 1 سالشه .واقعا جشن تولدش چیزی از عروسی کم نداشت از فیلم بردار گرفته تا گروه ارکست و دادن لیت به مهمون.... چشم عشقم خوابیدنش رو هم اضافه کردم .ممنون که بهم گفتی.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
آهان فهمیدم کیه تولدش مبارک باشه دوستم چه جالب بوده بوسسسسسسسسسسسس
مامان پارمیس و پارسا
30 اردیبهشت 93 1:49
منم متنفرم خدا میدونه چه وقتایی که با این شکل مسخرش نذاشته بیام اینجا اینم واسه اون آرمه
مامان
پاسخ
لایککککککککککک واقعاًهم مسخره است
مامان پارمیس و پارسا
30 اردیبهشت 93 1:50
اینم واسه گیسو و مونا جوووونم
مامان
پاسخ
فدات بشم دوست مهربونم بوسسسسسسسسسسسسس
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
30 اردیبهشت 93 2:26
مبارک باشه گل قشنگم وای عزیزم موافقم اساس
مامان
پاسخ
ممنون مینای نازم خخخخخ درد دل همه بود
محبوبه مامان الینا
30 اردیبهشت 93 11:10
هی وای من
مامان
پاسخ
مامان روژینا
30 اردیبهشت 93 11:33
سلام عزیز دلمدلم براتون کوچولو شده بود مخصوصا واسه گیسو طلای قشنگمآره خواهر این یه مدت خیلی بیچارگی کشیدم واسه مریضی روژینا می دونم که درکم میکنیاز خدا میخوام هیچ بچه ای مریض و ناراحت نباشه
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت دوستم فدات بشم مهربونم دل به دل راه داره بمیرم برات خیلی سخته خدا رو شکر الان خوبه دیگه باید فراموش کنیاون روزهای لعنتی رو هر چند خیلی سخته الهی آمین
مامان پارمیس و پارسا
30 اردیبهشت 93 12:31
گیسو جووووووونم ۳۴ماهگیت مبارک عزیزم....بووووووووووس منتظر پست جدیدتم
مامان
پاسخ
فدات بشم چشمممممممممم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
30 اردیبهشت 93 15:49
خصوصي خواهر
مامان
پاسخ
عزیزم بمیرم برات
مامان زهره
30 اردیبهشت 93 16:30
سلام حسابی دلم براتون تنگ شده بود خودت و گیسو جون خوبید . من با پست جدید اومدم . 34 ماهگیت مبارک عسلک
مامان
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفت اومدمممممممم
مامان الینا جونی
30 اردیبهشت 93 21:41
عزیز دلم میدونم چی میگی همین بلا هفته پیش سرخودم اومد... درست 1 ساعت و نیم وقت گذاشتم و تا آخرم رفتم تازه جالب اینجاست ثبت رو هم زدم اومدم ببینم دیدم اصلا چیزی ثبت نشده وایییییییییی نمی دونی چقدر کفری شدم
مامان
پاسخ
ای بابا از دست این تکنولوژی بوسسسسسسس
مامان الینا جونی
30 اردیبهشت 93 21:42
یه چند روز دیگه سر فرصت و آروم که شدی بیا دوباره شروع کن منتظریم گلمممممممممممم
مامان
پاسخ
وای هنوزم حرصم نخوابیده ههههههههههه ممنون گلم
نانی نار
30 اردیبهشت 93 22:24
سیلام اپم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم چشم
مامان ملینا وکیانا
31 اردیبهشت 93 8:00
واسه چی پرید؟؟! ببخشید یادم رفت اول 34 ماهگیت رو تبریک بگم گیسوجونم
مامان
پاسخ
نمی دونم دوستم اعصابم بهم ریخت ممنون دوست خوبم
سیما
31 اردیبهشت 93 10:50
سلام عزیزم. خدا دختر گلتون رو حفظ کنه. همچنین مامان و بابای مهربونش رو . اشکال نداره خودت رو ناراحت نکن برای من هم پیش اومده به همین خاطر اول توی Word تایپ میکنم بعد اینجا میزارمش. به خدا می سپارمتون. شاد باشین.
مامان
پاسخ
سلام به روی ماهت ممنون دوست خوبم
marzi
31 اردیبهشت 93 12:00
ملوسک 34 ماهگیت مبارک.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
31 اردیبهشت 93 13:57
الباقي كامنتهاي اين پست رو تائيد نكردي خواهر؟؟؟
مامان
پاسخ
نه عشقم دارم دونه دونه سر می زنم تایید کنم بوسسسسسسسسسسسسس
مــن و آوايي قــلــمــبــه
31 اردیبهشت 93 14:01
خصوصي خواهر
مامان
پاسخ
عزیزممممممممم وای خیلی ناراحت شدم
مــن و آوايي قــلــمــبــه
31 اردیبهشت 93 14:18
عزيزي خواهر دل به دل راه داره .... مونا لاين وايبر و ... ندارني؟؟؟ بچم خيلي اذيت نشد ديروز الحمدالله چون اصلاً نفهميد فقط يكم بعد از بيداري كه الحمدالله الان پرستارش اس داد كه خوابه و خوبه خداروشكر
مامان
پاسخ
نه عشقم ندارم خدا رو شکر که الان خوبه بمیرم براش نازنینم کلوچه خوشمزه من بوسسسسسسسسسسسس
مــن و آوايي قــلــمــبــه
31 اردیبهشت 93 14:36
خصوصييييييي
رعنا
1 خرداد 93 10:48
سلام عزیزم باور میکنی همین الان این مشکل رو داشتم دوساعت طول کشید تا یک پست رو بنویسم.عزیزم خصوصی داری.
مامان ثمین سادات
2 خرداد 93 4:22
سلام عزیزم خوبی اول از همه اینکه رمز مطلبتون یادم نیست ونمیتونم نظر بذارم میشه برام بفرستی گلم واینکه پست بالا خیلی خیلی بدلم نشست خدارو شکر کن که مامانت هست وفرصت این وداری که باهاش حرف بزنی واز زبونش بشنوی که بخاطر همه چیز بخشیدت وخیالت راحت بشه کسی چون من در حسرت صدای مامانشون هستن وآرزوی اینو دارن که یکی فقط بهش بگه دخترم الان چشام خیس اشک شد من خیلی وقته 6ساله که دیگه نگفتم مامان عزیزم خداروشکر که خیلی مامانای عزیزی توی این دنیا هستن انشاله همیشه سایه پربرکت مامانت بالا سرت باشه وهمیشه سالم وسلامت باشن
نارینه
3 خرداد 93 2:49
مبارکت باشه خانوم تر شدنت اون بی ربط نوشتت هم داغ دلم رو تازه کرد !!!!!!!!!!! خیلی نامرده واقعن !!!!!!!!!!!!!
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
5 خرداد 93 22:25
بعثت، امید انسان به فردایی روشن است. بعثت، نشانه مهرورزی خدا با خاکیان و باران رحمت بی‌‌حد او بر زمینیان است. بعثت پیامبر اکرم(ص) مبارک باد
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
6 خرداد 93 15:13
می خواهم زندگی ام را تصفیه کنم تا هر چه می ماند خوبی های من و تو باشد می خواهم از نو ببیینم تا هر چه می بینم زیبایی باشد می خواهم فرش های خاک گرفته زندگی را بتکانم تا رنگ ها و طرح های اصیلش نمایان گردد می خواهم سختی ها را درز بگیرم تا هر چه آسان گرفتن است رو بیفتد می خواهم دلها یمان را بسابم تا مثل قدیم ها نرم نرم شود می خواهم در قلب هایمان توری بگذارم تا هیچ وقت دوده نگیرد می خواهم پنجره نگاه مان را باز کنم تا بهار دوستی مان پشت در نماند دوستان من ، مثل " گندمند " یعنی یک دنیا برکت و نعمت ، نبودن شان ، قحطی و گرسنگی است ، و من چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند ، مهربانى تان را قدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد تقدیم به دوست مهربون وعزیزم موناجون
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
7 خرداد 93 11:12
سلام مونا جونی خوبی کم پیدایی خانومی چلااااااااااااااا خودت خوبی گیسو خوبه
مامان ثمین سادات
7 خرداد 93 22:32
سلام عزیزم خوبی گیسو جون خوبه میدونم رمز همونه اما من چون رمز از قبل تو وبلاگتون سیو کردم وقتی وارد وبتون میشم نیاز نیست رمز دوباره وارد کنم ورمز ندارم که برا گذاشتن نظر دوباره وارد کنم برا همین اگه میشه رمز برام بذارید
مامانی و بابایی دخمل بلا
8 خرداد 93 21:14
هیچ لیوانی در زندگی خالی نیست ، حتی نیمه پر هم نیستند ؛ وقتی چشمها جور دیگر می بینند , وقتی دوست همه جا حضور دارد ، وقتی لطفش همه جا را پر کرده , آری ... چشمها را باید شست ... بیایید لیوانها را به کناری بگذاریم ، وقتی دریای رحمتش را کرانه نیست ... الحمد لله رب العالمین ...
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
10 خرداد 93 14:52
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.
مامانی دخمل بلا
12 خرداد 93 21:32
نداشته ها و تنهایی های کوچک با چیزها و آدمهای کوچک پر میشوند , نداشته ها و تنهایی های خیلی خیلی خیلی بزرگ ، فقط با خدا … مهم نیست در این زمین خاکی چقدر تنها باشیم و چقدر حرفهایمان برای دیگران غیر قابل فهم باشد و وقت انسانها برایمان کم … شکر که خدا هست و او جبران تمام دلتنگی ها و مرهم تمام زخمهاست … هر وقت دلت خواست ، مهمانش کن در بهترین جایی که او می پسندد ، در قلبت … و به دستان خالی ات نگاه نکن ، تو فقط خانه ی دلت را برایش نگهدار ، اسباب پذیرایی با اوست …
مامانی و بابایی دخمل بلا
13 خرداد 93 10:54
سلام مامانی گل و نازنین گیسو سادات گلم عزیزم خصوصی داری .
ALIREZA14
20 خرداد 93 16:16
خواهش می کنم به وبلاگم بیایید وتولد خواهر زاده ام یسنا را تبریک بگویید می خواهم مادرش را خوش حال کنم
سارا(مامان کیانوش و کیارش)
21 خرداد 93 9:29
سلام دوستم...چطوری؟؟؟؟ عزیزم آدرس وبلاگ ما تغییر کرده عزیزم لطفا ما رو با آدرس جدید لینک کن : http://doperancema.niniweblog.com پیشاپیش یه بوسسسس قلمبهبرای خودت و گیسو جونممممم
مامانی دخمل بلا
21 خرداد 93 22:43
جهت دیدن شش گوشه دلم تاب ندارد , نگهم خواب ندارد , قلمم گوشه ی دفتر , غزل ناب ندارد , همه گویند به انگشت اشاره مگر این عاشق دیوانه دلسوخته ارباب ندارد ؟ تو کجایی ؟ شده ام باز هوایی , چه شود جمعه ی این هفته بیایی ؟ به جمالت… به جلالت… دل ما را بربایی…
مامان سودابه
22 خرداد 93 23:47
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک
مامانی و بابایی دخمل بلا
29 آذر 93 19:01
سلام مامانی مهربون گیسو جون عزیزم خوبی ؟ خوشی ؟ خیلییییییییی کم پیدا هستیاااااااااا؟؟؟ میشه رمزار ننویسی ؟؟؟ من کلا با پستهای رمزدار و بازکردنشون مشکل دارمممممم...